Verzending en Bezorging

 

Levering van het product

Art Electronics levert jouw bestelde product van maandag t/m zaterdag. Bij bezorging met onze logistieke partner ontvang je de ochtend van de bezorging een e-mail met een track & trace. Zo kun je precies zien wanneer het product bij je wordt geleverd en hoef je niet de hele dag te wachten. Let daarbij wel op dat de mail kan in je spam terecht komen.

Het kiezen van een tijdsvak

Het is niet mogelijk om een tijdvak te kiezen voor de bezorging. Het tijdsvak voor de levering ontvang je de ochtend van de levering per e-mail. Wij streven ernaar je product de volgende dag te leveren met uitzondering van zondagen.

Het kiezen van een PostNL-punt

Het is bij Art Electronics niet direct mogelijk om je bestelling bij een PostNL punt te laten bezorgen. Echter biedt PostNL deze optie vaak wel aan in de PostNL app!

Bezorgen van de producten

Wij bezorgen je bestelde producten netjes tot aan de drempel van jouw voordeur. Art Electronics biedt geen installatieservice. Woon je op de eerste verdieping of hoger? Dan leveren we tot de trap op de begane grond, tenzij er een lift aanwezig is waarmee we tot aan je voordeur kunnen bezorgen.

Levering bij buren

Je kunt je product laten bezorgen bij de buren. Dit kun je doorgeven door te reageren op de mail die je van ons hebt ontvangen. Geef een specifiek adres door waar jouw bestelling mag worden geleverd.

Bezorger gemist? Geen zorgen!

Wij werken samen met PostNL en Connected Logistics om je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen.

PostNL: Als de bezorging niet lukt, wordt je pakket indien mogelijk bij een PostNL-punt afgeleverd. Je ontvangt hierover meer informatie via de track & trace.

Connected Logistics: Als de bezorging om wat voor reden dan ook niet slaagt, plant Connected Logistics automatisch een tweede bezorgpoging in. Je wordt hiervan op de hoogte gebracht via een bericht van hen.

Zo houden we je altijd goed geïnformeerd en zorgen we ervoor dat je bestelling snel bij je is!

Annuleren of wijzigen

Het kan natuurlijk voorkomen dat je er iets mis is gegaan bij je bestelling of dat je van gedachten bent veranderd. Je kunt je bestelling daarom annuleren door dit schriftelijk aan ons door te geven door te mailen naar info@artelectronics.nl. Mocht je bestelling al onderweg zijn dan kun je ook altijd de bestelling weigeren aan de deur. Geef dit gerust aan bij de bezorger, dan neemt hij je bestelling weer mee.

Het Art Electronics team beschikt over ruim dertig jaar expertise in de verkoop van televisies en geluidsapparatuur. Oorspronkelijk brachten we onze producten aan de man via fysieke winkels, maar vanaf 2022 hebben we onze eigen website gelanceerd om onze troef, namelijk de meest competitieve prijzen in Nederland en België, rechtstreeks aan onze klanten aan te bieden.

Bij Art Electronics zijn we bijzonder bedreven in het onderhandelen over de inkoopprijzen van ons assortiment. Dit vakmanschap wordt duidelijk weerspiegeld in ons aanbod en onze prijzen. We zijn nauw verbonden met alle gerenommeerde A-merken en garanderen dat producten die vóór 22:00 uur besteld zijn, de volgende dag bezorgd worden. Wij maken geen gebruik van dropshipment, maar bewaren al onze producten in ons eigen magazijn. Dit stelt ons in staat om onze belofte van tijdige levering altijd waar te maken (met enkele uitzonderingen daargelaten). Ons magazijn bevindt zich in Roden, Drenthe, vanwaar we dagelijks onze producten verzenden naar klanten in Nederland en België.

Door ons partnerschap met gevestigde A-merken ben je als klant bij Art Electronics verzekerd van kwaliteit. Elk merk biedt support aan voor de verkochte producten, deze informatie is te vinden op onze garantie- en reparatiepagina. Om onze toezegging voor leveringen na te komen, werken we al vele jaren samen met onze betrouwbare bezorgers. Voor zendingen naar België en voor kleinere producten hebben we ook Connected Logistics en PostNL als partners aan boord.

Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons bij Art Electronics. We zetten ons in om onze klanten een voortreffelijke winkelervaring te bieden; ons team is altijd paraat om vragen te beantwoorden, technische hulp te bieden en eventuele problemen op te lossen.