Je wilt zo lang mogelijk en zorgeloos kunnen genieten van jouw nieuwe product die je bij Art Electronics hebt gekocht. Daarom geven wij standaard 2 jaar garantie op onze producten, vanuit zowel Art Electronics als de fabrikant. Onder deze garantie vallen technische defecten aan het apparaat. Gebruikersschade valt daar niet onder. Bij gebruikersschade is de schade aan het product ontstaan door eigen schuld. Een defect ontstaat uit de gebruikte techniek of vanuit de fabrikant.
Ben je op zoek naar een garantiepakket om deze garantie uit te breiden met 2 jaar? Klik dan hier.
Reparatie
Wanneer er een technisch defect is aan het product, kan het product worden gerepareerd. Of iemand bij je langs komt voor de reparatie of dat je het product moet opsturen, is afhankelijk van het formaat van het product. Dit verschilt per fabrikant. Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@artelectronics.nl of +31854019146 voor meer informatie of om de reparatie in te plannen.
Als het product bij jou thuis wordt gerepareerd, dan komt er een officiële monteur vanuit de fabrikant langs voor de reparatie. Moet het product naar ons terugkomen voor de reparatie? Dan bespreken we een passende oplossing.
Kosten reparatie
Defecten die binnen de garantie vallen zijn altijd gratis. Voor defecten die buiten de garantie vallen, dient u contact op te nemen met de fabrikant van het product.
Garantie per merk
LG
Graag verhelpen wij dit probleem onder uw garantie. Reparaties worden uitgevoerd door CE Repair.
-
Belangrijk: Geef het product nooit mee voor reparatie op locatie of een creditering.
-
Neem altijd eerst contact met ons op; wij zorgen dat het product wordt opgehaald en gerepareerd.
-
Houd het serienummer en de factuur bij de hand. Binnen 3–5 werkdagen neemt CE Repair contact met u op.
Meld uw reparatie aan bij CE Repair
Philips
De serviceafhandeling voor Philips toestellen vindt plaats via CE Repair.
-
Reparaties kunnen vaak aan huis uitgevoerd worden, zodat u uw toestel niet onnodig hoeft te missen.
-
Belangrijk: Geef het product nooit mee voor reparatie op locatie of een creditering.
-
Neem altijd eerst contact met ons op. Zo behoudt u één aanspreekpunt en voorkomen we vervelende situaties.
-
Houd het serienummer en factuur bij de hand. Binnen 3–5 werkdagen neemt CE Repair contact met u op.
Meld uw reparatie aan bij CE Repair
Samsung
Voor service en reparatie kunt u direct contact opnemen met Samsung.
-
Indien reparatie aan huis niet mogelijk is, regelen wij dat uw product wordt opgehaald.
-
Belangrijk: Geef het product nooit mee voor reparatie op locatie of een creditering.
-
Houd uw serienummer en aankoopbewijs bij de hand bij het maken van een afspraak.
-
Nederland: 088 – 90 90 100
-
België: +32 (0)22012418
TCL, Xiaomi en Sharp
Heeft u een defect aan een van deze merken? Neem contact op met onze klantenservice. Wij zorgen voor ondersteuning en begeleiden uw serviceaanvraag bij de fabrikant.
AEG
De serviceafhandeling vindt plaats via AEG zelf.
AEG garantie & support
Tel: 0172-468 300
Beko
Voor herstel onder de garantie kunt u terecht bij de servicepartner van Beko.
Bosch
Voor Bosch producten verloopt de service via Bosch Service. Zij plannen een monteur bij u aan huis.
-
Houd uw E-nummer en aankoopbewijs bij de hand.
Bosch reparatieservice
Tel: 088 424 4010
De’Longhi
Reparaties aan De’Longhi producten verlopen via de fabrikant.
-
Nederland: 076 523 3600
-
België: 0032 15 28 08 40
De’Longhi service Nederland
De’Longhi service België
KitchenAid
De serviceafhandeling vindt plaats via KitchenAid.
Neem contact op met KitchenAid
Neff
Reparaties van Neff producten verlopen via de fabrikant.
Nivona
Voor Nivona koffiemachines kunt u hier terecht:
Panasonic
Reparaties van Panasonic producten verlopen via de fabrikant.
-
Nederland: 073 6402 802
-
België: 0032 2 481 11 70
Panasonic service Nederland
Panasonic service België
Siemens
De service voor Siemens apparaten wordt verzorgd door de fabrikant.
Whirlpool
Reparaties aan Whirlpool producten worden rechtstreeks door de fabrikant uitgevoerd.
-
Nederland: 076 530 6400
-
België: 0032 475 70 01