Garantie

 

Je wilt zo lang mogelijk en zorgeloos kunnen genieten van jouw nieuwe product die je bij Art Electronics hebt gekocht. Daarom geven wij standaard 2 jaar garantie op onze producten, vanuit zowel Art Electronics als de fabrikant. Onder deze garantie vallen technische defecten aan het apparaat. Gebruikersschade valt daar niet onder. Bij gebruikersschade is de schade aan het product ontstaan door eigen schuld. Een defect ontstaat uit de gebruikte techniek of vanuit de fabrikant.

Ben je op zoek naar een garantiepakket om deze garantie uit te breiden met 2 jaar? Klik dan hier.


Reparatie

Wanneer er een technisch defect is aan het product, kan het product worden gerepareerd. Of iemand bij je langs komt voor de reparatie of dat je het product moet opsturen, is afhankelijk van het formaat van het product. Dit verschilt per fabrikant. Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@artelectronics.nl of +31854019146 voor meer informatie of om de reparatie in te plannen.


Als het product bij jou thuis wordt gerepareerd, dan komt er een officiële monteur vanuit de fabrikant langs voor de reparatie. Moet het product naar ons terugkomen voor de reparatie? Dan bespreken we een passende oplossing.

Kosten reparatie

Defecten die binnen de garantie vallen zijn altijd gratis. Voor defecten die buiten de garantie vallen, dient u contact op te nemen met de fabrikant van het product.

Garantie per merk

LG

Graag verhelpen wij dit probleem onder uw garantie. Reparaties worden uitgevoerd door CE Repair.

  • Belangrijk: Geef het product nooit mee voor reparatie op locatie of een creditering.

  • Neem altijd eerst contact met ons op; wij zorgen dat het product wordt opgehaald en gerepareerd.

  • Houd het serienummer en de factuur bij de hand. Binnen 3–5 werkdagen neemt CE Repair contact met u op.

Meld uw reparatie aan bij CE Repair


Philips

De serviceafhandeling voor Philips toestellen vindt plaats via CE Repair.

  • Reparaties kunnen vaak aan huis uitgevoerd worden, zodat u uw toestel niet onnodig hoeft te missen.

  • Belangrijk: Geef het product nooit mee voor reparatie op locatie of een creditering.

  • Neem altijd eerst contact met ons op. Zo behoudt u één aanspreekpunt en voorkomen we vervelende situaties.

  • Houd het serienummer en factuur bij de hand. Binnen 3–5 werkdagen neemt CE Repair contact met u op.

Meld uw reparatie aan bij CE Repair


Samsung

Voor service en reparatie kunt u direct contact opnemen met Samsung.

  • Indien reparatie aan huis niet mogelijk is, regelen wij dat uw product wordt opgehaald.

  • Belangrijk: Geef het product nooit mee voor reparatie op locatie of een creditering.

  • Houd uw serienummer en aankoopbewijs bij de hand bij het maken van een afspraak.

Service aanvragen bij Samsung

  • Nederland: 088 – 90 90 100

  • België: +32 (0)22012418


TCL, Xiaomi en Sharp

Heeft u een defect aan een van deze merken? Neem contact op met onze klantenservice. Wij zorgen voor ondersteuning en begeleiden uw serviceaanvraag bij de fabrikant.

Neem contact met ons op


AEG

De serviceafhandeling vindt plaats via AEG zelf.

AEG garantie & support
Tel: 0172-468 300


Beko

Voor herstel onder de garantie kunt u terecht bij de servicepartner van Beko.

Beko reparatie aanmelden


Bosch

Voor Bosch producten verloopt de service via Bosch Service. Zij plannen een monteur bij u aan huis.

  • Houd uw E-nummer en aankoopbewijs bij de hand.

Bosch reparatieservice
Tel: 088 424 4010


De’Longhi

Reparaties aan De’Longhi producten verlopen via de fabrikant.

  • Nederland: 076 523 3600

  • België: 0032 15 28 08 40

De’Longhi service Nederland
De’Longhi service België


KitchenAid

De serviceafhandeling vindt plaats via KitchenAid.

Neem contact op met KitchenAid


Neff

Reparaties van Neff producten verlopen via de fabrikant.

Neff reparatieservice


Nivona

Voor Nivona koffiemachines kunt u hier terecht:

Nivona garantie & service


Panasonic

Reparaties van Panasonic producten verlopen via de fabrikant.

  • Nederland: 073 6402 802

  • België: 0032 2 481 11 70

Panasonic service Nederland
Panasonic service België


Siemens

De service voor Siemens apparaten wordt verzorgd door de fabrikant.

Siemens reparatieservice


Whirlpool

Reparaties aan Whirlpool producten worden rechtstreeks door de fabrikant uitgevoerd.

  • Nederland: 076 530 6400

  • België: 0032 475 70 01

Whirlpool service Nederland
Whirlpool service België