Garantie

Je wilt zo lang mogelijk en zorgeloos kunnen genieten van jouw nieuwe product die je bij Art Electronics hebt gekocht. Daarom geven wij standaard 2 jaar garantie op onze producten, vanuit zowel Art Electronics als de fabrikant. Onder deze garantie vallen technische defecten aan het apparaat. Gebruikersschade valt daar niet onder. Bij gebruikersschade is de schade aan het product ontstaan door eigen schuld. Een defect ontstaat uit de gebruikte techniek of vanuit de fabrikant.

Ben je op zoek naar een garantiepakket om deze garantie uit te breiden met 2 jaar? Klik dan hier.


Reparatie

Wanneer er een technisch defect is aan het product, kan het product worden gerepareerd. Of iemand bij je langs komt voor de reparatie of dat je het product moet opsturen, is afhankelijk van het formaat van het product. Dit verschilt per fabrikant. Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@artelectronics.nl of +31854019146 voor meer informatie of om de reparatie in te plannen.


Als het product bij jou thuis wordt gerepareerd, dan komt er een officiële monteur vanuit de fabrikant langs voor de reparatie. Moet het product naar ons terugkomen voor de reparatie? Dan bespreken we een passende oplossing.

Kosten reparatie

Defecten die binnen de garantie vallen zijn altijd gratis. Voor defecten die buiten de garantie vallen, dient u contact op te nemen met de fabrikant van het product.

Garantie per merk

LG

Graag verhelpen wij dit probleem onder uw garantie. Mocht reparatie aan huis niet mogelijk zijn is het volgende essentieel:

-Geef het product nooit mee voor reparatie op locatie of een creditering!

-Neem contact met ons op, uw product kan vervolgens opgehaald en gerepareerd worden.

Middels onderstaande link kunt u hiervoor een service afspraak maken:

https://www.cerepair.nl/nl/ondersteuning/reparatie-aanmelden.html?view=repairregistration

Van belang is het serienummer en de factuur van de aankoop bij de hand te hebben. Binnen 3 tot 5 werkdagen zal er vanuit CE Repair een afspraak met u gemaakt worden.

 

Philips

De service afhandeling voor Philips toestellen vindt plaats via CE-repair. De reden dat we in deze naar hen verwijzen is dat uw toestel via CE-repair aan huis gerepareerd kan worden. Zo hoeft u het toestel niet onnodig te missen.Mocht reparatie aan huis niet mogelijk zijn is het volgende essentieel:
  • Geef het product nooit mee voor reparatie op locatie of een creditering!
  • Neem contact met ons op, uw product kan vervolgens opgehaald en gerepareerd worden.
Als u uw apparaat toch meegeeft kunnen wij een correcte afhandeling niet waarborgen. Door contact met ons op te nemen voorkomen we vervelende situaties achteraf. Tevens behoudt u zo één aanspreekpunt.Middels onderstaande link kunt u hiervoor een service afspraak maken: https://www.cerepair.nl/nl/ondersteuning/reparatie-aanmelden.html?view=repairregistration

Van belang is het serienummer en de factuur van de aankoop bij de hand te hebben. Binnen 3 tot 5 werkdagen zal er vanuit CE Repair een afspraak met u gemaakt worden.



Samsung

U kunt hierover contact opnemen met Samsung. Mocht reparatie aan huis niet mogelijk zijn is het volgende essentieel:

-Geef het product nooit mee voor reparatie op locatie of een creditering!

-Neem contact met ons op, uw product kan vervolgens opgehaald en gerepareerd worden.

U kunt middels één van de onderstaande telefoonnummers of de link contact opnemen met Samsung:

https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/

Belt u vanuit Nederland: 088 - 90 90 100

Belt u vanuit België: +32(0)22012418

Van belang is het serienummer en uw aankoopbewijs bij de hand te hebben.

 

TCL, Xiaomi en Sharp

Heeft u hulp nodig met een defect of reparatie van een van bovenstaande producten? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen ondersteunen in uw support case. 

Klik hier om contact met ons op te nemen